21 maj 2009

Nowości książkowe na maj 2009

LITERATURA DLA DOROSŁYCH:

Foryś R. Za garść czerwońców
Yrsa Sigurdardottir W proch się obrócisz
Spindler E. Ślepa zemsta
Morrell D. Szpieg na Boże Narodzenie




Moyes J. Srebrna zatoka
Kelly C. Sekrety z przeszłości
Ewing B. Rosetta
Mendoza E. Niezwykła podróż Pomponiusza Flatusa




Kinsella S. Pamiętasz mnie?
Wójtowicz M. Podatek
Thewlis D. Pośmiertna sława Hectora Kiplinga
Larson E. Grom z jasnego nieba




Moriel E. Miasto poza czasem
Vandenberg P. Akta Golgoty
Cussler C. Arktyczna mgła




Prusky W. Ballada o chaosiku
Roberts N. Braterska więź





LITERATURA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY:

Downham J. Zanim umrę
Nowak E. Yellow bahama w prążki
Ostrowicka B. Wyć się chce
Wilks M. Wizjokrąg




Grahame K. Wierzby na wietrze
Asher J. Trzynaście powodów
Drzewiecka K. Wielka Wyprawa Karmuli
Karasyov K. Szkoła dla snobów




Bradford Ch. Droga wojownika
Lindgren A. Południowa łąka
Rallison J. Mam talent




Simon F. Koszmarny Karolek rządzi porządnie
Newbery L. Jezioro Samotnia
Jalonen R. Dziewczynka i drzewo kawek




INNE:

Szymkowiak R. Problemy bez ściemy. Tysiąc światów małolatów
Skwarnicki M. Sen o wolności
Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy?
Szpecht-Tomann M. Gdy dziecko się boi

3 komentarze:

JCD 303 pisze...

Kolejna porcja nowości - pięknie :)
Szczególnie ostrzę sobie ząbki na Forysia.

Agnieszka Halicka pisze...

Ups... Właśnie dzisiaj ktoś go wypożyczył. Na szczęście jest to osoba, która czyta w niezłym tempie, więc pewnie za parę dni go odda :) Pamiętaj, że zawsze można się na książkę zapisać, a wtedy ją odłożymy specjalnie dla Ciebie :)
Ja z kolei planuję w najbliższym czasie przeczytać nowego Mendozę oraz "Wizjokrąg" Wilksa - zapowiada się ciekawie. Poza tym kusi mnie też "Podatek" Wójtowicz oraz "Pośmiertna sława Hectora Kiplinga" :)

JCD 303 pisze...

Spokojnie i tak mam sporą kolejkę na półce. Pamiętaj, że jadę na dwie biblioteki i mam dużo książkoposiadających znajomych :P